2.1. სიკვდილის შემდგომი მისაგებელის არასწორი გაგება2.2. დამახინჯება ღირებულებათა სისტემაში
3.1. რატომ შექმნა ღმერთმა ისინი, ვისზეც წინდაწინ უწყოდა რომ ვერ ცხონდებოდნენ?
5.1. ეკლესია ხომ აღიარებს ზოგიერთ მწვალებელთა ნათლისღებას?5.2. არიან თუ არა რომაელი-პაპისტები, პროტესტანტები და "არაქალკედონიტები" მწვალებლები?5.3. ემოციური არგუმენტი - "სხვაგვარადმორწმუნე მოწამენი".5.4. რა ვთქვათ იმ რიგით სხვაგვარადმორწმუნეებზე, რომლებმაც არაფერი უწყიან თავიანთი ეკლესიების დოგმატების თავისებურებებზე?
6.1. "განშტოებათა თეორია" და თეორია "უხილავი ეკლესიის" შესახებ6.2. ელიტარული კატეხიზაცია ჯოჯოხეთში
7.1. საქმე. 10:357.2. რომ. 2:14–15 და 1 კორ. 5:137.3. 1 ტიმ. 4:107.4. მთ. 12:32–337.5. კეთილგონიერი ავაზაკი7.6. წმ. ირინეოს ლიონელი და წმ. იოანე ოქროპირი7.7. წმ. იუსტინე მოწამის აზრი ძველბერძენ ფილოსოფოსთა შესახებ7.8. ეპიზოდი წმ. გრიგოლ დიალოგოსის ცხოვრებიდან იმპერატორ ტრაიანეს შესახებ7.9. წმ. მოწამე უაროსის არა წეს-განგებითი მსახურება7.10. ნექტარი ოპტინელის გამონათქვამი7.11. წმიდა მამათა გამონათქვამები იმის შესახებ, რომ ცხონება მხოლოდ ეკლესიაშია