აპოსტასია > ხელოვნება
ევროვიზია 2019 - ოკულტური ფინალი
ევროვიზია 2019-ის სიმბოლიზმი
ჰოლივუდში გადაღებული ფილმების უმეტესობა, კომერციული მოგების მიღებასა და ფართო მასების გართობაზეა ორიენტირებული, თუმცა ბევრ მათგანში შენიღბული მინიშნებებია დაფარული. ბოლო ხანებში, კინოინდუსტრიაში ერთი საინტერესო ტენდენცია შეიმჩნევა - გახშირდა ფართომაშტაბიანი კატასტროფების ამსახველი ფილმების პროდუსირება, ამავდროულად, ყველა ფილმი ერთმანეთს ჰგავს. სიუჟეტის მიხედვით კაცობრიობას სამყაროს აღსასრული და მასებს შორის სრული ქაოსის გამეფება ელის.
ამ სტატიაში, ჩვენ განვიხილავთ ცნობილი რეჟისორის, სტივენ სოდერბერგის ფილმ "ინფიცირებას", რომელიც მაყურებელს "ასწავლის", თუ ვის უნდა ენდოს თითოეული ჩვენგანი მასობრივი არეულობისა და ქაოსის დროს და ვის არა.
ადამიანთა უმეტესობა ფილმებს გართობის მიზნით უყურებს. თუმცა, ერთი რამის თქმა დანამდვილებით შემიძლია. ფილმ "ინფიცირებას" არაფერი აქვს საერთო გართობის ინდუსტრიასთან. ფაქტია, რომ განსხვავება ამ ფილმსა და მთავრობის მიერ სპონსირებულ სასწავლო დაწესებულებებისთვის გამიზნულ, საგანმანათლებლო ფილმებს შორის ისაა, რომ "ინფიცირებაში" თქვენ თანხის გადახდას... ვითომცდა მეტ დეიმონის საყურებლად გაიძულებენ.
ცივი ომის პერიოდში აშშ-ში, სტუდენტებს ხშირად უჩვენებდნენ ფილმს "თავდაცვა და თავშესაფარი" (სიტყვასიტყვით "თავი დახარე და ჩაიმალე"), რომელიც ატომური თავდასხმის შემთხვევაში ქცევის ინსტრუქციას იძლეოდა. ფილმი "ინფიცირება" კი მაყურებელთა მასებს ქვეცნობიერად ამზადებს ფართობაშტაბიანი ვაქცინაციისთვის.
მაღალბიუჯეტიან ფილმში ჰოლივუდის მეგა ვარსკვლავები იღებენ მონაწილეობას, რომელთა შორისაა მეტ დეიმონი, ლოურენს ფიშბორნი, ჯუდ ლოუ და გვინეტ პელტროუ. აქვე ისიც უნდა აღინიშნოს, რომ კინოსურათის სარეკლამო რგოლიც კი კონკრეტული ქვეყნებისა თუ საერთაშორისო სტრუქტურების ინტერესებს ატარებს, შთააგონებს რა საზოგადოებას ქცევის გარკვეულ წესებს.
ფილმში განვითარებული სიუჟეტი ძალიან ჰგავს 2009 წლის შემდეგ, ქათმის გრიპის H1N1-ის გავრცელების შემდეგ მთელ მსოფლიოში ატეხილ განგაშს. მსოფლიოს ჯანდაცვის ორგანიზაციის რეკომენდაციის თანახმად, ვირუსის თავიდან აცილება მხოლოდ ვაქცინაციის გავლის გზით იყო შესაძლებელი. თუმცა, თანდათანობით ქათმის გრიპის გარშემო ატეხილი პანიკა ჩაცხრა და მოსახლეობის უმეტესმა ნაწილმა ჩათვალა, რომ გრიპის გავრცელების საშიშროება მასობრივი საინფორმაციო საშუალებების მიერ იყო გაზვიადებული.
<iframe width="853" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/iDXQtEzWlBc" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
ისრაელში ჩატარებული ეს ღონისძიება დასრულდა გულმოდგინედ მოფიქრებული, დადგმული და განხორციელებული მუსიკალური სპექტაკლით, რომლის მთავარ პერსონაჟად მოგვევლინა ცნობილი კაბალისტი მომღერალი, მუსიკალური ინდუსტრიის მოგვი - მადონა.
მოდი, განვიხილოთ ევროვიზია 2019-ის ფინალის ზოგიერთი ძირითადი მომენტი.
ოკულტურ-ელიტური სიმბოლიზმი
ფინალში წარმოდგენილი იყო მსოფლიოს ათეულობით ქვეყნის ათეულობით მომღერალი. მიუხედავად კულტურული ტრადიციების ესოდენი მრავალფეროვნებისა, მაინც გამოიკვეთა საერთო "წითელი ძაფი": ოკულტური ელიტისადმი დაქვემდებარებულობა. მართლაც, ევროვიზია მკაფიო დადასტურებაა იმისა, რომ მსოფლიო მუსიკალური ინდუსტრია უნდა ექვემდებარებოდეს მსოფლი ოკულტური ელიტის კულტურულ ჰეგემონიას.
აი რამოდენიმე მაგალითი.
ბელორუსიის წარმომადგენლის გამოსვლის დროს უკანა პლანზე ნაჩვენები იყო რამოდენიმე გამოსახულება, რომელიც ფსიქიურ დაპროგრამება "მონარქს" განეკუთვნება. აქ მომღერლის თავი ორად არის გაყოფილი, რომლის შიგნით ვეფხვი დარბის - ეს არის წარმოდგენა "ბეტა-ფისუნიაზე" (ანუ საცდელი ფსიქო-ბაჭიის - "აპოკ". რედ.), რომელიც საკმაოდ კარგად არის ცნობილი ფსიქოლოგიურ დაპროგრამებაში.
აქ მისი თავი კვლავ გაყოფილია (ოღონდ ვერტიკალურად), სადაც შედიან რამოდენიმე ასო და სიმბოლო. ეს უკვე ცნობიერების (გონების) კონტროლის სიმბოლოა
ამ თავს ელვა დაჰკრავს და მასში გადის, რაც მინიშნებაა ელექტროშოკით "მკურნალობაზე" (უფრო წამებაზე, რომელსაც მიმართავდნენ და მიმართავენ ტოტალიტარული სახელმწიფოები - "აპოკ." რედ.), რათა გამოიწვიოს პიროვნების გაორება და გახდეს ის "მკ-ულტრას" მონა-მორჩილი.
რაც გინდ უცნაური იყოს, ზუსტად იგივე სიმბოლიკაა გამოყენებულია იტალიის წარმომადგენლის - მაჰმუდის გამოსვლაშიც.
სხვადასხვა დროს მაჰმუდის თავი რამოდენიმე ნაწილად "სკდება"
ევროვიზიის ფინალი ოკულტური ელიტის სხვა ელემენტებსაც შეიცავს.
აზერბაიჯანის წარმოდგენა დატვირთული იყო ტრანსგენდერული თემებით. ამ სკრინშოტზე რობოტიზირებული ხელები რომელიღაც ლაზერულ ოპერაციას ატარებენ მომღერლის გულზე. მისი გული შემდეგ "იტვირთება" ეკრანზე და მას კომპიუტერის მეშვეობით აკონტროლებენ.
ფინალში წარმოჩინდა ასევე ილუმინატების ზოგიერთი კლასიკური სიმბოლოც.
ისრაელელი მომღერალი ქალის ნეტა ბარზილაის (გასული წლის ევროვიზიის გამარჯვებული) გამოსვლა აშკარა მასონური სიმბოლიკით იყო დატვირთული. ყველაფერი დაიწყო წვეულებით, რომელიც მიმდინარეობდა მასონურ, "ჭადრაკულ" იატაკზე.
შემდეგ უკანა პლანზე ჩნდება რქებიანი თავი, რომელიც ბაფომეტს წააგავს, მის ზემოთ კიდევ ერთი დუალისტური "ჭადრაკული" ნახატია
გენდერული საზღვრების წაშლა დღის წესრიგში
უპირველესად მე მინდა ვთქვა, რომ ადამიანებს აქვთ უფლება ჩაიცვან და იმოქმედონ ისე, როგორც მათ სურთ. და, თუკი ისინი საკმაოდ ნიჭიერები არიან, განსაზღვრულად აქვთ უფლება იმღერონ და მონაწილეობა მიიღონ კონკურსებში. მიუხედავად ამისა, ევროვიზიაზე შეიმჩნეოდა აშკარა და ჭარბი რაოდენობა იმგვარი ადამიანებისა, რომლებიც არაორდინალურები იყვნენ სქესის თვალსაზრისით. დარწმუნებულნი ვართ, რომ მრავალი მათგანი იქ იყო სწორედ თავისი სქესობრივი ორიენტაციის (ტრანსვესტიტობის) და არა მათი ტალანტების გამო.
როგორც ცნობილია, არსებობს პროგრამა, რომელიც მიმართულია იმისკენ, რათა მასები (განსაკუთრებით ახალგაზრდები) დაუქვემდებაროს სქესთა შორის აღრევას, და ამ მიმართებით ევროვიზიამ თავისი წვლილი შეიტანა. აი რამოდენიმე ადამიანი, რომლებიც ფინალში გამოვიდნენ.
ისრაელელი ტრანსგენდერი მომღერალი Dana International გამოვიდა ფინალის დასაწყისში
საფრანგეთის წარმომადგენელი ბილალ ჰასანი ძირითადად ქალივით იყო შემოსილი
ტრანსვესტიტი კონჩიტა ვურსტი (ევროვიზია 2014-ის გამარჯვებული) ასევე ფინალში გამოვიდა
"დედოფალ" ვერა სერდიუჩკოს გამოსვლა
აი ყველაფერ ამის შემდეგ გამოვიდა მადონა და ეს იყო საშინელების მწვერვალი.
მადონას სპექტაკლი
მადონას გამოსვლა იყო ნამდვილი საშინელება. ეს იყო წამება. მადონას შესრულება ყველაზე უარესი იყო ევროვიზიის ფინალზე. მართალია, ეს საკითხები ფართოდ განიხილებოდა მასმედიაში, მაგრამ მაინც, პრესამ დუმილით ჩაუარა გვერდი ყველაზე თვალსაჩინო მომენტს: მისი გამოსვლა წარმოადგენდა ფსევდოსატანურ სპექტაკლს, დადგმას ახალი მსოფლიო წესრიგის შესახებ, ოკულტურ რიტუალს. და, როგორც წესი, მადონამ, როგორც ეს დარგის მოგვს შეეფერებოდა, სრულიად განახორციელა მისთვის დაკისრებული როლი.
სანამ თვით წარმოდგენას განვიხილავდეთ, მნიშვნელოვანია ასევე აღინიშნოს, რომ მადონა არის კაბალის, - ებრაული მისტიციზმის ადეპტი, რომელსაც ეფუძნება ძირითადად დასავლური ოკულტიზმის ყველა სკოლა, თუნდაც ისეთი, როგორიც არის მასონობა. გარდა ამისა, ის ფაქტი, რომ ეს სპექტაკლი ჩატარდა ისრაელში, ასევე კავშირშია ევროვიზია 2019-ის სიმბოლიზმთან.
სპექტაკლი დაიწყო კრებით გარემოცვაში, სადაც კაპიუშონიანი მამაკაცები იმეორებდნენ სახელს "მადონა", თითქოსდა ეს რელიგიური შეფუცვა ყოფილიყო
მისი სახელის გალობის შემდეგ კიბის მწვერვალზე ჩნდება დიადი ქურუმი, რომელიც ისეა ჩაცმული, თითქოსდა რომელიღაც ოკულტურ რიტუალში უნდა მიიღოს მონაწილეობა
მაშინ მადონა გამოაჩენს თავის სახეს. ის ატარებს გვირგვინს (დიადი ქურუმი) და ახვეული აქვს ცალი თვალი, რომელზეც გამოსახულია ასო X.
მადონამ ამასწინათ შექმნა ალტერ-პერსონა სახელად "მადამ X", რომელსაც ის რამოდენიმე პიროვნების "აგენტს" უწოდებს. "მადამ X"-ს ცალი თვალი მუდმივად ახვეული აქვს, რაც მოხერხებული პირობაა ცალი თვალის (მასონური სიმბოლოს) მუდმივი ჩვენებისთვის - ეს ოკულტური ელიტისადმი კუთვნილების თვალსაჩინო მტკიცებულებაა.
შემდეგ მადონა იწყებს სიმღერას "როგორც ლოცვა". სიმღერა ეძღვნება სქესობრივი აქტების აღრევას რელიგიურ ერთგულებასთან. მადონა მუდმივად მღერის ამ ფსევდოსატანურ სიმღერას (მან ის 2018 წლის გალა-კონცერტზეც შეასრულა), რადგან ეს იდეალური პრელუდიაა შავი მესისთვის.
გარდა იმისა, რომ მადონა საშინლად მღერის, ის ასევე მღერის ძლიერი აქცენტით, რომელსაც ებრაული ან შესაძლოა აღმოსავლურ ევროპული იერი დაჰკრავს. რატომ? "მკ-ულტრას" დაპროგრამებულ მონებს შესაძლოა ჰქონდეთ აქცენტები. როგორც ჩანს ჩვენ ვუსმენთ "მადამ X"-ის ერთ-ერთ პერსონას.
შემდეგ მადონა ნელ-ნელა ეშვება კიბეზე. მიაქციეთ ყურადღება გადმობრუნებულ ჯვარს მის მანტიაზე (სატანიზმის სიმბოლო).
დადგმა აქ საკმაოდ სიმბოლურია. კიბე, რომელსაც აღმა მიუყვებიან სვეტები, სრულიად მასონური სიმბოლოა.
კლასიკური მასონური სიმბოლოები, რომლებზეც გამოსახულია სვეტებს შორის აღმართული კიბე
წარმოდგენის დასაწყისში მადონა კიბის მწვერვალზე იდგა, რითაც მიანიშნებდა "განდობის" უმაღლეს დონეზე. კიბეზე ჩამოსვლით, მადონა მასების დონემდე ეშვება. თანაც ის აჩვენებს გადმობრუნებულ ჯვარს, რადგან ეს არის ის, რაც მათ სურთ მასებს დააჯერონ (რომ დაამარცხებენ ქრისტიანობას - "აპოკ". რედ.).
აქ კაპიუშონიან ფიგურებს მიაქვთ სვეტები, რათა ისინი მადონას გვერდიგვერდ განათავსონ. რატომ აგებენ ისინი ფიგურებს, სანამ მადონა მღერის?
ეს სცენა წარმოადგენს სოლომონის ტაძრის აღდგენის იმიტაციას, რომელსაც უმნიშვნელოვანესი ადგილ უკავია მასონურ სწავლებებში. ამბობენ, რომ ტაძრის აღდგენა გახსნის ახალ ეპოქას, ახალ ერას - ახალ მსოფლიო წესრიგს. ორი სვეტი, რომელიც მასონურ სიმბოლოებშია ნაპოვნი, წარმოადგენენ სოლომონის ტაძრის სვეტების სიმბოლოს და მათ ეწოდებათ ბოაზი და იაჰინი.
ტარო-ს კარტზე გამოსახულია უზენაესი ქურუმი, რომლის მარჯვენა და მარცხენა მხარეს დადგმულია სვეტები ბოაზი და იაჰინი.
სოლომონის ტაძრის ოფისი იმყოფება ისრაელში და მუდმივად დაიარება ჭორები, რომ ელიტა ცდილობს მოიპოვოს კონტროლი ტაძრის მთაზე, რათა შემდეგ მასზე აღადგინოს სოლომონის ტაძარი. მოკლედ რომ ვთქვათ, მადონა ძირითადად განეკუთვნება ახალი ერის ჩანასახს, რომელსაც ელიტა მართავს, რაც კიდევ უფრო შემაძრწუნებელია.
აირწინაღიანი ადამიანები მიდიან მადონასთან. ის მათ რაღაცას ეუბნება, შემდეგ კი კლავს (კისერს უგრიხავს). ხომ არ წარმოადგენენ ეს ადამიანები მასებს, რომელთაც ტანჯავს და ხოცავს ელიტა?
შემდეგ მადონა წარმოთქვამს უცნაურ სიტყვას, რომლითაც, როგორც ჩანს, ემუქრება ადამიანთა ჯგუფს.
"ისინი ძალიან გულუბრყვილონი არიან. ისინი ფიქრობენ, რომ ჩვენ არ ვიცით მათი დანაშაულის შესახებ. ჩვენ ვიცით, რომ ჩვენ უბრალოდ მზად არ ვართ მოქმედებისთვის. ქარიშხალი ჰაერში როდია. ის ჩვენშია. მე მინდა მოგითხროთ სიყვარულსა და მარტოობაზე. მაგრამ ახლა უკვე გვიანია. განა შენი მოსასხამის მიღმა არ გესმის ქარის წუილი?"
როდესაც მადონა ამ სიტყვებს წარმოთქვამს, ჩვენ ვხედავთ სხვადასხვა ქრისტიანულ ფიგურებს. მათი ახალი ერა იწყება ქრისტიანობის დანგრევით
შემდეგ მადონა ნიღბიან ადამიანებს (რომლებიც წარმოადგენენ მასებს) შთაჰბერავს სიკვდილის ქარს და ყველანი კვდებიან. გარდა ამისა, უკანა პლანზე, თავისუფლების ქანდაკება დანგრეულია.
როდესაც მადონა მღერის ახალ სიმღერას Future with Quavo (მომავალი ქავოსთან ერთად) მსოფლიო ბუკვალურად ცეცხლშია გახვეული
ამ სიმღერის ლირიკა იმაზეა, თუ რას ეუბნება ელიტა მასებს, კერძოდ: "მომავალი მათთვის არ არის".
ყოველი როდი მიდის მომავალში
ყოველი როდი სწავლობს წარსულით
ყოველს როდი შეუძლია მივიდეს მომავალში
ყოველი როდი იცხოვრებს, ვინც აქ არის,
შემდეგ მადონა, ქავო და სხვა ადამიანები კვლავ კიბის მწვერვალზე ბრუნდებიან. ხომ არ ნიშნავს ეს მადონას ასვლას "განმანათლებლისკენ" (ლუციფერისკენ - "აპოკ". რედ.)?
მიუხედავად მთელი სიმბოლიკისა, რომელიც ვნახეთ, მასობრივი საინფორმაციო საშუალებების 99%-მა ყურადღება მიაქცია მხოლოდ იმ ფაქტს, რომ ისრაელის დროშის გვერდით იდგა პალესტინის დროშა, რაც მრავალმა ადამიანმა ეს შეურაცხყოფად მიიღო. მაგრამ, მათ ყველამ მხედველობიდან გაუშვეს საზოგადო სურათი - ყველანი კვდებიან.
როგორც კი კიბის მწვერვალს მიაღწევენ, ადამიანები უკან შემობრუნდებიან და ქვემოთ მიექანებიან, რაც თვითმკვლელობასავით გამოიყურება. ეს კიდევ ერთი შეტყობინებაა მილიონობით ახალგაზრდისთვის, ვინც ამ ამაზრზენ შოუს უყურებს.
რომელიღაც მომენტში ჩვენ ვხედავთ ეკლესიის ანარეკლს კიბეზე. კიდევ ერთი მეთოდი ჯვრის გადმობრუნებისა
ბოლოს უკანა პლანზე ჩნდება სიტყვები WAKE UP და მადონა და ქავოც თავს იკლავენ (ხტებიან)
ამის შემდეგ ბრბო ჭკუიდან შეიშლება. გაიგეს თუ არა მათ რაიმე იქიდან, რაც მოხდა? შესაძლოა არა.
დასკვნა
ევროვიზია 2019 წარმოადგენდა ელიტარული პროგრამებისა და ელიტარული პაიკების გამოფენას. ნაჩვენები იყო ცნობიერების კონტროლის ფსიქიატრიული პროგრამა "მკ-ულტრას" სიმბოლიკა, ოკულტური სიმბოლიკა და ასევე მინიშნებები, რომ ელიტას ელტვის სქესთა შორის განსხვავებების მოშლას. შესაბამისად, შოუ დასრულდა მადონას უკიდურესად სიმბოლური და რიტუალური წარმოდგენით, რომელმაც შეაჯამა ელიტის მთელი ფილოსოფიური წანამძღვრები. ამ სიმბოლიზმით ასევე ნაჩვენებ იქნა ელიტის სრული სიძულვილი და ზიზღი მასებისადმი (ხალხებისადმი), რომლისთვისაც ელიტას მომავალში მხოლოდ "სიკვდილი" აქვს გამზადებული.
ეს ყველაფერი ხდება ჩვენს თვალწინ და ყველაფერი ძალზედ ახლოს არის როგორც არასდროს. თუ ამას ვერ ხედავთ, მაშინ დაინახეთ ის მადონას შოუში და გაიღვიძეთ.
წყარო: vigilantcitizen.com