ხელოვნება - ჰოლივუდის ზღაპრები და ახალი მსოფლიო წესრიგი - Apocalypse

ძიება
Перейти к контенту

Главное меню:

აპოსტასია > ხელოვნება

ჰოლივუდის ზღაპრები და ახალი მსოფლიო წესრიგი

ახალი მსოფლიო წესრიგი

საერთაშორისო სიონიზმი მასობრივ საინფორმაციო საშუალებებსა და დასავლეთის ქვეყნების კინემატოგფარში, განსაკუთრებით ამერიკის ჰოლივუდში, მიზნად ისახავს დემონური იდეების გავრცელებას, მსოფლიოზე ბატონობის დამყარებას და ახალი მსოფლიო წესრიგის შექმნას.

საერთაშორისო ურთიერთობების გართულების კვალად გაიზარდა ინტერესებისა და დიდი სახელმწიფოების ამოცანების სპექტრი, რომელმაც კიდევ უფრო დახვეწა ზეგავლენის მათეული მეთოდები. თანამედროვე მსოფლიოში ყველაზე ეფექტურად მიიჩნევა არა პირდაპირი, არამედ მსუბუქი დიქტატის გამოყენება. მისი საშუალებები ისევე მრავალფეროვანია, როგორც საზოგადოებაში, პოლიტიკასა და კულტურაში მიმდინარე ცვლილებები.

საზოგადოებრივ აზრზე ზეგავლენა და ყალბი ილუზიების შექმნა ფარული პოლიტიკის კანონიერებასთან დაკავშირებით, მსუბუქი დიქტატის ერთ-ერთ ყველაზე თანამედროვე მეთოდს წარმოადგენს დღევანდელ მსოფლიოში. ის გამოიყენება დიდი სახელმწიფოების მიერ მასობრივ კომუნიკაციებზე დაყრდნობით.

ამასთნ, საერთაშორისო სიონიზმი, მისდევს და ფარულ მიზნებს, ყველაზე მეტად განიცდის მისთვის ხელსაყრელი მსოფლიო საზოგადოებრივი აზრის შექმნის მოთხოვნილებას. ამასთან დაკავშირებით თავისი მსუბუქი დიქტატის განსახორციელებლად ის აქტიურად იყენებს კინემატოგრაფს. ამერიკული კინოინდუსტრია, რომელიც კონცენტრირებულია ჰოლივუდში, მიიჩნევა სიონიზმის ინტერესების რეალიზაციის ერთ-ერთ უმძლავრეს და უმნიშვნელოვანეს იარაღად. მოდი, შევეცადოთ გავერკვეთ სიონისტების მიერ ამერიკული კინემატოგრაფის გამოყენების მიზნებსა და მეთოდებში.



ჰოლივუდის მმართველთა სიონისტური მიზნები



საერთაშორისო სიონიზმი ნებისმიერი საშუალებას იყენებს თავისი ექსპანსიის განსახორციელებლად. მთელს მსოფლიოზე ბატონობის დამყარებისკენ სწრაფვა და მსოფლიო მთავრობის ფორმირება, მსოფლიო და ეროვნული ეკონომიკიების დაპყრობით, მასმედიის გაკონტროლებით და რელიგიური განსხვავებების დაპირისპირებით, მკაფიოდ შეიმჩნევა "სიონელ ბრძენთა ოქმებში". ეს დოკუმენტი შედგება 24 სტატიისგან და მოწონებულია სიონისტი ბრძენკაცების მიერ ებრაული მთავრობისადმი მსოფლიოს დაქვემდებარების მიზნით.

ამგვარ ძალისხმევას წარმოადგენს ასევე მსოფლიო სიონისტთა თანამშრომლობა აშშ-ს პოლიტიკურ ელიტასთან. საერთაშორისო ურთიერთობების სფეროს მრავალი სპეციალისტის აზრით, ვაშიგნტონის მიერ თელ-ავივის განსაკუთრებული მხარდაჭერა ეწინააღმდეგება ისეთი ქვეყნის ლოგიკას, როგორიც არის აშშ, და რომელიც ყოველთვის ისწრაფვოდა ემოქმედა მხოლოდ საკუთარი ინტერესების ფარგლებში. ეს აიხსნება სიონისტების სერიოზული ზეგავლენით აშშ-ს პოლიტიკურ, სოციალურ და კულტურულ ცხოვრებაზე.

როგორც ზემოთ აღინიშნა, თანამედროვე მსოფლიოში მასობრივი საინფორმაციო საშუალებები უმთავრესი ინსტრუმენტია საზოგდოებრივი აზრის ჩამოყალიბების საქმეში. მასმედიასა და კომუნიკაციებზე ბატონობის გზით სიონისტები ცდილობენ ზეგავლენა მოახდინონ ადამიანებზე მთელს მსოფლიოში. სიონისტური კვალი მკაფიოდ ჩანს ამერიკულ მასმედიაში. რუპერტ მერდოკი, აშშ-ს, დიდი ბრიტანეთისა და ავსტრალიის მასმედიის უდიდესი ნაწილის მფლობელ, ებრაული ოჯახის შთამომავალია.

ზალცბერგებისა და როტშილდების ოჯახები, ასევე ებრაული წარმოშობისანი არიან, ისინი მასმედიის სხვა საშუალებებს აკონტროლებენ.

სიონიზმი სხვა საშუალებებსაც იყენებს მისთვის საჭირო შეხედულებების ჩამოსაყალიბებლად და ერთ-ერთი მათგანი სწორედ კინემატოგრაფი გახლავთ . 1996 წელს ებრაელმა ჟურნალისტმა და ისტორიკოსმა ჯონათან გოლდბერგმა თავის წიგნში "ებრაელთა ძალაუფლება აშშ-ს ებრაული ორგანიზაციების შიგნით" ((Jewish Power: Inside the American Jewish Establishment) დაწერა: "ებრაელთა წილი აშშ-ს მასმედიის მუშაობაში ბევრად აღემატება მათ პროცენტს ამერიკულ საზოგადოებაში. ჰოლივუდის სტუდიების მფლობელთა შორის ებრაელები უმრავლესობას წარმოადგენენ. გამოკვლევები აჩვენებს, რომ ებრაელებმა შექმნეს ჰოლივუდის ყველაზე საკასო ფილმების 59 %. ეს ფაქტი ადასტურებს, რომ ებრაელები ფლობენ მნიშვნელოვან პოლიტიკურ ძალაუფლებას. ისინი აფინანსებენ დემოკრატიული პარტიის კანდიდატებსაც საპრეზიდენტო არჩევნებში".

ამავე თემაზე მიძღვნილ სტატიაში აბდოლაჰ მაჰმუდ სენიდე წერს, რომ ჰოლივუდის ებრაელმა კინომაგნატებმა 1948 წელს შექმნეს სახელმწიფო ისრაელი. ჰოლივუდის ერთ-ერთი მფლობელი რობერტ ბლამურფი მრავალი წლის შემდეგ ასე იხსენებს ამ დროს: "ისრაელის შექმნამ განსაკუთრებული გრძნობა გამოიწვია ყველა ჩვენთაგანში, მათშიც კი, ვინც გულგრილად ეკიდებოდა თავის ებრაულ წარმომავლობას. ჩვენ მივხვდით, რომ მოვიპოვეთ სამშობლო, რომ ჩვენ ახლა გვაქვს ინდივიდუალობა. ეს ყველაფერი ძალზედ დამაიმედებელი იყო".

სენიდი თავის სტატიაში წერს იმის შესახებ, რომ საინფორმაციო ომი ბადებს არასწორ წარმოდგენებს არაბებსა და მათი უმეტესობის რელიგიაზე, ანუ ისლამზე. ჰოლივუდური ფილმები მუსლიმებს გამოსახავენ მძვინვარე და არაადამიან ფანატიკოსებად, რომლებიც შეუწყნარებელნი არიან სხვაგვარად მორწმუნეთადმი. პირიქით, დაჩაგრულ ადამიანთა წარმოდგენა, რომლებსაც მშვიდობიანი ცხოვრება სურთ აღთქმულ მიწაზე, მოწმობს სიონისტების სურვილთა განხორციელებაზე, რომლებიც ხელისუფლების ბერკეტებს ფლობენ. უკვე მრავალი საუკუნეა, რაც არაბები ცხოვრობენ დიდ ქალაქებში, ისეთებში, როგორიცაა რაბათი, დამასკო, იერუსალემი, ბეირუთი და მექა, მაგრამ დასავლეთში სიონისტური პროპაგანდა არაბებს უმეტესწილად არაცივილიზებულ მომთაბარეებად წარმოაჩენს, რომლებიც უდაბურ ადგილებში ცხოვრობენ.

2001 წლის 11 სექტემბრის მოვლენების შემდგ მასმედიაში დაიწყო შავი პიარის კამპანია მუსლიმების წინააღმდეგ. ჰოლივუდმა მთელი თავისი ძალები აამოქმედა, რათა საზოგადოებისთვის მოეხვია აზრი იმის შესახებ, რომ ისლამსა და ტერორიზმს შორის არსებობს განუყრელი კავშირი. არსებითად, ჰოლივუდი დასავლური პროპაგანდის ერთ-ერთ საშუალებად იქცა, რომელიც უზრუნველყოფს დასავლეთის ინტერესებს გლობალურ დონეზე.


ჰოლივუდის ებრაული ფესვები


სტატიაში "ებრაელი სიონისტების მიერ ფილმებისა და ტელევიზიის გამოყენება არაბთა და მუსლიმთა მიმართ სიძულვილის გასაჩაღებლად", რომელიც ერთ-ერთი ამერიკული ისტორიული ინსტიტუტის ეგიდით გამოვიდა, აღნიშნულია, რომ სიონისტ ებრაელთა მნიშვნელოვანი როლისა და აშშ-ს კინემატოგრაფის ხელმძღვანელობის გათვალისწინებით, არც არის გასაკვირი, რომ ამერიკულ ფილმებში მუსლიმებს წარმოაჩენენ ცუდი სახით.

ნილ გაბლერი თავის წიგნში "მათი საკუთარი იმპერია: როგორ შექმნეს ებრაელებმა ჰოლივუდი" (An Empire of Their Own: How the Jews Invented Hollywood) აღწერს, როგორი როლი ითამაშეს ებრაული წარმოშობის ცნობილმა კინემატოგრაფისტებმა ამერიკის "ვარსკვლავთა ფაბრიკის" ჩამოყალიბებაში. ის წერს: "თავისი არსებობის პირველ წლებში ამერიკული კინემატოგრაფი აღმოჩნდა აღმოსავლეთ ევროპიდან ემიგრირებულ ებრაელთა ყურადღების ცენტრში. ებრაელ მიგრანტთა გამოცდილებამ და გაუცხოების მათეულმა გრძნობამ ამერიკულ საზოგადოებაში, ზეგავლენა მოახდინა გადაწყვეტილებაზე შექმნილიყო ამერიკული კინოინდუსტრიის ცენტრი".

გაბლერი თავის პოზიციას აფუძნებს იმაზე, რომ აშშ-ს უმნიშვნელოვანესი კინოსტუდიები ჩამოყალიბებულია ებრაელთა მიერ. ის უთითებს, რომ ისეთი კინოსტუდიები, როგორიცაა: 20th Century Fox, Metro-Goldwyn-Mayer, Warner Brothers, Columbia Pictures, Paramount, Universal - ყველა მათგანი შექმნილია ებრაელთა მიერ და ებრაელების მიერვე არის მართვადი.

ჰენრი ფორდი თავისი წიგნის "საერთაშორისო ებრაელობა" მეათე თავში იუწყება ებრაელთა ბატონობაზე კინოინდუსტრიაში და აშშ-ს თეატრალურ ხელოვნებაში. ამერიკელმა მწერალმა სკოტ ფიტცჯერალდმა ასევე აახმაურა საზოგადოება, როდესაც ჰოლივუდზე დაწერა შემდეგი: "მოდი განზე გადავდოთ ჰოლივუდის ბწყინვალება და ფალსი და სინამდვილეს თვალებში ჩავხედოთ. ჰოლივუდი ეს არის კომიკური სცენა, როდესაც ქრისტიანი რეჟსორები ასრულებენ იუდეველი შემკვეთების დავალებებს. ჰოლივუდი - ეს არის ამერიკის ეროვნული ტრაგედია, ერთგვარი იუდეველური პირმოთნეობა". ფიტცჯერალდის ასეთმა განცხადებებმა მრავალი ამერიკელის კრიტიკა გამოიწვია. რიჩარდ ბროდი New Yorker-ში გამოქვეყნებულ ერთ-ერთ თავის სტატიაში ფიტცჯერალდის გამონათქვამს "უცნაურ სოციალურ შეხედულებას" უწოდებდა.

რამოდენიმე წლის წინ ინტერნეტში გავრცელდა 28 გვერდიანი სია, რომელშიც მოტანილია 1500 ებრაელის სახელი, რომელიც მუშაობს ჰოლივუდში. ამ სიაში ნახსენებია მრავალი ჰოლივუდელი რეჟსორი და მსახიობი. მრავალი მკვლევარი მიიჩნევს, რომ სინამდვილეში ჰოლივუდში ბევრად უფრო მეტი ებრაელია, ვიდრე წარმოდგენილ სიაში.


სიონისტური სწავლებების კვალი ჰოლივუდურ ფილმებში


ზემოთაღნიშნულის გარდა, ზოგიერთ ჰოლივუდურ ფილმში მკაფიოდ გამოსჭვივის მასონური იდეები. სიონისტების ნებით, მრავალ ფილმში გამოიყენება მასონური და სატანური სიმბოლოები. ისეთი, როგორიცაა სვასტიკა, ხუთქიმიანი ვარსკვლავი, თავის ქალა და ძვლები, ყოვლისმხედველი თვალი, განსაკუთრებული ციფრები და ასოები, მაგალითად, 666 და "X". უნდა აღინიშნოს, რომ მასონობა ეს არის უძველესი საიდუმლო საზოგადოება, რომელსაც დიდი ზეგავლენა გააჩნია მსოფლიოს მრავალ ქვეყანაში. ამ საზოგადოების წევრობა ძალზედ ძნელია, მისი ადეპტები პირობას დებენ არ გაამხილონ მისი საიდუმლოებები. ზოგიერთი სპეციალისტის აზრით, მასონები XVIII საუკუნიდან ცდილობენ შექმნან დემონური მსოფლიო მთავრობა და ამისთვის შეთქმულების თავიანთ გეგმებს ამზადებენ.

ყოვლისმხედველი თვალი, რომელიც მრავალ ჰოლივუდურ ფილმში ჩნდება, კერძოდ, "მეტროპოლისში", წარმოადგენს მასონურ მინიშნებას ანტიქრისტეზე. ანტიქრისტედ იწოდება ცრუ მესია, რომელიც სამყაროს აღსასრულის წინ გამოჩნდება იერუსალიმში. ის ცრუსასწაულებითა და სიცრუით მოატყუებს ადამიანებს და გაავრცელებს რწმენას სატანისადმი. მასონთა ერთ-ერთი ძირითადი ამოცანა მდგომარეობს ანტიქრისტესთვის აუცილებელი პირობების შექმნაში, რომელსაც სიმბოლურად სხვადასხვა სახელწოდებებით ქადაგებენ ჰოლივუდურ კინოსურათებში. თვით მასონები მას "ახალ ფარაონს" უწოდებენ.



მრავალი ექსპერტის აზრით, მასონები თავის სწავლებებში ქადაგებენ სატანიზმს. ეს საზოგადოება ეთაყვანება ეშმაკს, როგორც სარწმუნოებასთან და ერთღმერთობასთან ბრძოლის სიმბოლოს, და თავის ამ ღმრთისმბრძოლობაში ეფუძნება მატერიალიზმის ფილოსოფიას.

ჰოლივუდურ ფილმებში პროპაგანდა ეწევა ადამიანის შინაგან ძალებს, ადამიანის გონების ძალაუფლებას გარემოზე, ოკულტიზმს და ცრურწმენებს, რათა ადამიანები დაარწმუნონ ერთი ღმრთის არასაჭიროებაში. სატანური ფილმები მაყურებელში აყალიბებენ წარმოდგენას იმის შესახებ, რომ არაჰუმანური საქციელი, რომელიც ეწინააღმდეგება სარწმუნოებრივ სწავლებებს, ბუნებრივად არის დამახასიათებელი ადამიანისთვის, და ასეც უნდა იქნეს მიღებული. ამ კინოსურათებში მაყურებლებს შთააგონებენ, რომ ღმერთსა და რწმენის ელემენტებს ადგილი არ უნდა ჰქონდეთ ადამიანის ცხოვრებაში. ეშმაკი იმავე ძალით მართავს ადამიანებს, როგორც უფალი.

ჰოლივუდური ფილმები მიზნად ისახავენ რელიგიათა ნაცვლად საკუთარი ალტერნატივა შესთავაზონ კაცობრიობას. ისინი აუძლურებენ რწმენას ერთი ღმერთის მიმართ და ცვლიან მას ყალბი მისტიკით, არაკებით ზებუნებრივ ძალთა შესახებ და ჯადოქრობით.

ნიმუშად შეიძლება მოვიტანოთ ფილმი "როზმარის ბავშვი", რომელშიც გამოსახულია ეშმაკის დაბადება. ამ ფილმში გატარებულია აზრი იმის შესახებ, რომ ეშმაკთან კავშირი ერთადერთი გზაა ადამიანურ პრობლემათა გადასაწყვეტად. სხვა ფილმები, როგორიცაა "ჰარი პოტერი" და "ბეჭდების მბრძანებელი", განადიდებენ უწმინდურ ძალას, მაყურებელში იწვევენ სიმპათიებს ეშმაკისადმი და ნერგავენ შიშს მის წინაშე.



რომან პოლანსკის ფილმი "როზმარის ბავშვი" (Rosemary's Baby) (1968 წ.)



"როზმარის ბავშვის" რემეიკი (მინი-სერიალი) 2014 წ. რეჟ. ზო სალდანა



"როზმარის ბავშვის" კიდევ ერთი რემეიკი - სერიალი "666 - პარკ ავენიუ" (2012 წ.)


ასეთივე ფილმებს განეკუთვნება "კონსტანტინე": ბნელეთის მბრძანებელი" და "გაბრიელი", რომელშიც მაყურებელს თავს ახვევენ იდეას იმის შესახებ, რომ ეშმაკი ღმერთზე ძლიერია და აუცილებელია მორჩილება მისდამი და არა ღმრთისადმი.



სერიალი "4400" (2004 წ.) ანტიქრისტეს მოსვლის მინიშნებით


ჰოლივუდური ფილმების ერთ-ერთი უსაყვარელესი სიუჟეტია ასევე სამყაროს აღსასრულის თემა, რომელიც იხატება საკმაოდ პირქუში სახით. ამასთან ამერიკელებს ყოველთვის განეკუთვნება გმირების როლი, რომლებმაც უნდა გადაარჩინონ კაცობრიობა, კაცთა მთელი მოდგმა. "არმაგედონი", "2012", "ლეგიონი", "ტერმინატორი" და კიდევ მრავალი სხვა - ყველა მათგანი გამოხატავს დასავლეთის გამარჯვებას, თითქოსდა ამ ფილმების სცენარებს სწერდეს ამერიკელი ფილოსოფოსი ფრენსის ფუკუიამა, რომელიც ავითარებს დემოკრატიის გამარჯვების იდეას კაცობრიობის ისტორიის მიწურულს.



წყარო: inosmi.ru

 
TOP. GE
Назад к содержимому | Назад к главному меню